Klachten en geschillen Bent u niet tevreden over de gang van zaken of heeft u een suggestie om onze dienstverlening te verbeteren dan horen wij dit graag van u. Het beste zou zijn om dit met de huisarts of de betreffende persoon te bespreken. Het is ook mogelijk om het klachtenformulier op onze website in te vullen of om deze te downloaden. Een geprint formulier kunt u ingevuld deponeren in de brievenbus van de praktijk of overhandigen aan de assistente. Na ontvangst van dit formulier nemen wij zo snel mogelijk contact met u op. Mocht de klacht dusdanig zijn dat u deze liever wilt indienen bij de klachten commissie dan kan dat. Wij zijn aangesloten bij de klachtencommissie van Dokh in Alkmaar. U kunt de klachten commissie inschakelen via onze klachten functionaris. U kunt dit doen d.m.v. het invullen van een klachtenformulier die u kunt ophalen bij de assistentes. Voor informatie zie: http://www.dokh.nl/klachtenregeling
|
Klachtenformulier Het klachtenformulier kunt u hier op onze website invullen:
Mocht u liever het formulier afdrukken en deze handmatig willen invullen kunt deze hier als pdf downloaden:
|